| Видеокарта Sapphire Radeon RX 460 2048Mb OC (11257-10-20G) | +увеличить | Код: 08035103 |   | 115,50 $ |
| Видеокарта Sapphire Radeon RX 460 2048Mb OC (11257-10-20G) GDDR 5, 128 Bit, 1090 MHz, 7000 MHz, DisplayPort, DVI, HDMI, кулер, радиатор |   | |
| Гарантия 24 мес. | Нет на складе | |
|
|
|
|
Виробник | Sapphire
| Модель | Radeon RX 460 2048Mb OC
| Артикул | 11257-10-20G
| Сімейство графіки | AMD
| Серія | Radeon RX 460
| Інтерфейс | PCI Express 3.0
| Об'єм вбудованої пам'яті | 2 ГБ
| Тип пам'яті | GDDR 5
| Розрядність шини пам'яті | 128 Bit
| Частота ядра (Base) | 1090 MHz
| Частота ядра (Boost) | 1216 MHz
| Частота пам'яті | 7000 MHz
| Техпроцес | 14 нм
| Максимальне число дисплеїв | 3
| Максимальна роздільна здатність | 3840 x 2160
| Роз'єми | DVI
, HDMI
, DisplayPort
| Тип системи охолодження | активний
| Вид охолодження | кулер
, радіатор
| Кількість вентиляторів | 1 шт
| Максимальна споживана потужність | 75 Вт
| Мінімальна рекомендована потужність блоку живлення | 400 Вт
| Версія DirectX | 12
| Версія OpenGL | 4.5
| Технології Multi-GPU | Crossfire
| Країна виробництва | Китай
| Гарантія, міс | 24
|
Відеокарта Sapphire Radeon RX 460 2048Mb OC (11257-10-20G)
Підтримка AMD XConnect Тепер підключити і використовувати зовнішню відеокарту Radeon стало простіше, ніж коли-небудь. Завдяки технології AMD XConnect, зовнішню відеокарту Radeon можна легко підключати до сумісного ультратонкого ноутбука або 2-в-1 через Thunderbolt 3 у будь-який час як звичайний USB-накопичувач — вперше серед зовнішніх відеокарт!
Підтримка HDR Підтримка розширеного динамічного діапазону (High Dynamic Range, HDR) – справжня знахідка для ігроманів та кіноманів, які по-справжньому цінують якість зображення. Ця технологія дозволяє збільшити діапазон відтінків і контраст на сумісних дисплеях. Ігри з підтримкою HDR виглядають напрочуд яскраво і чітко, порівняно навіть з самим якісним SDR контентом. Відеокарта Radeon RX 460 з новими технологіями обробки HDR контенту готова до ігор майбутнього на HDR дисплеях нового покоління.
Віртуальна надвисока роздільна здатність Віртуальна надвисока роздільна здатність — технологія компанії AMD, яка симулює надлишкову вибірку згладжування в іграх, що не підтримують цю технологію.
Віртуальна надвисока роздільна здатність
може використовуватися разом з іншими видами згладжування в іграх для більшого контролю параметрів графіки. Завдяки віртуальній надвисокій роздільній здатності відбувається рендеринг ігор у високій роздільній здатності (до формату 4K), а потім зображення масштабується до роздільної здатності дисплея. Завдяки цій технології якість зображення в іграх відповідає роздільній здатності 4K навіть на екрані формату 1080p.
Технологія AMD FreeSync Без затримок. Без артефактів. Тільки гра. Технологія AMD FreeSync дозволяє сумісним відеокартам і монітору динамічно змінювати FPS для досягнення ідеальної картинки. AMD FreeSync використовує можливості стандартного протоколу DisplayPort Adaptive-Sync для отримання плавної зміни кадрів на моніторі без артефактів і затримок з максимально можливою продуктивністю і комфортом. AMD FreeSync синхронізує частоту зміни кадрів вашого монітора і виведеного зображення незалежно від того, наскільки вони відрізняються.
DirectX 12 DirectX 12 – це новітня версія графічного API від Microsoft, яка забезпечує розробникам ігор, більш ефективний доступ до апаратної частини. Розробники ігор можуть використовувати переваги DX12 для збільшення кількості кадрів, поліпшення якості зображення, зниження затримок для пристроїв віртуальної реальності (VR) або на збалансоване поєднання цих можливостей. Незалежно від вибору розробників відеокарти від AMD дозволяють гравцям отримати задоволення від підтримки DirectX 12.
Технологія AMD Eyefinity Підтримка багатомоніторних конфігурацій для ігор, роботи і мультимедійних розваг. AMD Eyefinity являє собою технологію, завдяки якій зображення з однієї відеокарти можна вивести на декілька екранів. Це зробить ігровий процес більш захоплюючим, а робочий процес більш зручним і ефективним (в середньому 42% і більше, в деяких випадках).
Frame Rate Target Control (FRTC) Технологія Frame Rate Target Control (FRTC) дозволяє налаштовувати кількість кадрів в секунду в реальному часі. Ця функція зменшує споживання графічного процесора (корисно для ігор, у яких частота кадрів набагато перевищує частоту оновлення екрана), відповідно зменшуючи тепловиділення і обертів вентилятора, що додатково зменшує шум відеокарти.
|
|