Назва бренду Terra Incognita з часів відкриттів Колумба і донині означає «незвідані землі». Саме це словосполучення стало щасливим для української компанії Терра Інкогніта. Вона зайнялася виробництвом туристичного спорядження, і перші ж колекції, випущені на споживчий ринок стали актуальні і затребувані. У чому причина такого успішного старту» і стрімкого розвитку компанії?
Широкий асортимент продукції, дає можливість бренду охопити великий сектор споживчого ринку. Компанія Terra Incognita випускає намети, рюкзаки, намети та спальники для кемпінгів, туристичних походів і високогірних експедицій. Прийнятного поєднання ціни і високої якості продукції компанія змогла досягти завдяки тому, що розмістила виробничі потужності на території Китаю. Собівартість продукції значно знизилася, а от її якість підвищилася. Актуальність продукції зумовлює її затребуваність і формує стійкий попит споживачів саме на брендові моделі. Конструктивні особливості продукції компанії Terra Incognita дозволяють їй забезпечувати максимальний комфорт і гарантують безпеку власнику.
Фахівці бренду активно використовують успішний світовий досвід і практику, працюють за передовими технологіями і стежать за інноваційними розробками в галузі створення туристичного спорядження. |