Корпус CoolerMaster MASTERBOX LITE 5 (MCW-L5S3-KANN-01) Корпус для ПК форм-фактора ATX mid-tower випустила компанія Cooler Master. Модель MasterBox Lite 5 виділяється не тільки компактними розмірами, але і стильним зовнішнім виглядом. Порожнина всередині корпусу пофарбована в чорний колір, на фоні якого всі пристрої добре проглядаються через акрилове вікно, розташоване на бічній панелі корпусу. Фішкою моделі стала передня панель DarkMirror, напівпрозора текстура вільно пропускає внутрішнє підсвічування пристроїв. Корпус MasterBox Lite 5 випускається в трьох колірних варіантах - білий, червоний і чорний. Модель не тільки стильна, але і простора. По передній або задньої стінки корпусу може бути розміщена система водяного охолодження або 4-е 120-мм вентилятора. Легко і вільно встановлюється відеокарта 400 мм і SSD накопичувачі. Корпус MasterBox Lite 5 логічно поєднав в собі дизайнерську думку і інженерну кмітливість. Оптимально розподілене внутрішній простір дозволило зробити корпус компактним. Компанія CoolerMaster була утворена на Тайвані в 1992 році. Під брендом CoolerMaster здійснюється випуск систем охолодження, блоків живлення, комп'ютерних корпусів і корпусних кулерів, підставок, док-станцій, інших аксесуарів для лептопів, а також, ігрової периферії, призначеної для кібер-спортсменів. Флагманської продукцією від фірми CoolerMaster, як зрозуміло з її назви, є саме системи охолодження. Виробник займається випуском як власних іміджевих кулерів, так і продукції, призначеної для OEM-ринку (Боксові кулери). Головний офіс CoolerMaster розташований в тайванської столиці - Тайбеї. Компанією відкрито ряд філіалів і офіційних представництв в різних точках США, Європи та Азії. Основні виробничі потужності CoolerMaster знаходяться на Тайвані, крім того компанія володіє двома сертифікованими заводами в Китаї. Виробництво сертифіковане відповідно до ISO 9002, а якість продукції, що випускається під торговою маркою CoolerMaster, підтверджується міжнародним сертифікатом ISO 9001. Концепція роботи CoolerMaster складається в динаміці, постійному пошуку інновацій, і в прагненні повністю задовольнити зростаючі вимоги ринку і бажання споживачів. |